Logo Neurobit Systems


 
English-United Kingdom: Neurobit Systems: Neurofeedback & Biofeedback equipment Deutsch-Deutschland: Neurobit Systems: Geräte zum Neurofeedback und Biofeedback français-France: Neurobit Systems: Appareils pour le neurofeedback et le biofeedback Italiano-Italia: Neurobit Systems: Impianti per neurofeedback e biofeedback  
English-United States: Neurobit Systems: Neurofeedback & Biofeedback equipment Deutsch-Österreich: Neurobit Systems: Geräte zum Neurofeedback und Biofeedback Español-España: Neurobit Systems: Equipos para el neurofeedback y biofeedback Português-Portugal: Neurobit Systems: O Equipamento Neurofeedback e Biofeedback  
English-Canada: Neurobit Systems: Biofeedback & Neurofeedback equipment Deutsch-Schweiz: Neurobit Systems: Geräte zum Biofeedback und Neurofeedback Español-México: Neurobit Systems: Equipos para el neurofeedback y biofeedback polski-Polska: Neurobit Systems: Sprzęt do neurofeedbacku i biofeedbacku  

Osiągać więcej, działać sprawniej, żyć radośniej
Kluczem jest sprzężenie zwrotne

Warunki sprzedaży detalicznej

Przed złożeniem zamówienia prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi warunkami sprzedaży. Proponujemy je również wydrukować.

  1. Składanie zamówień
  2. Realizacja zamówień
  3. Płatność
  4. Wysyłka
  5. Zwroty
  6. Reklamacje
  7. Ochrona danych osobowych
  8. Ważne zastrzeżenia

1. Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać za pomocą formularza internetowego, poczty elektronicznej lub konwencjonalnej.

  2. W każdym wypadku zamówienie powinno zawierać:

    • imię i nazwisko zamawiającego,
    • dokładny adres bilingowy (skrzynki pocztowe nie są dopuszczane),
    • nazwę, cenę i ilość zamawianego produktu,
    • sposób wysyłki (spośród dostępnych jn.),
    • sposób zapłaty (spośród dostępnych jn.),
    • numer telefonu kontaktowego,
    • adres email - w wypadku zamówień przez internet,
    • dokładny adres dostawy, jeśli różny od adresu bilingowego (skrzynki pocztowe nie są dopuszczane).

    W wypadku firmy należy również podać jej nazwę oraz NIP (jeśli firma jest płatnikiem VAT).

    Zamówienie złożone zwykłą pocztą powinno zawierać podpis zamawiającego.

  3. Ceny wyrażone w PLN są cenami brutto (zawierają VAT), jeśli nie zaznaczono inaczej.

  4. Nabywcy spoza Unii Europejskiej nie płacą europejskiego VAT-u.

2. Realizacja zamówień

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po:

    • zaksięgowaniu w naszym banku zapłaty przelewem,
    • potwierdzeniu przez serwis autoryzujący zapłaty kartą kredytową,
    • potwierdzeniu przez klienta pocztą elektroniczną zamówienia płatnego przy odbiorze,
    • wpłynięciu zapłaty na konto PayPal.

  2. Zamówione produkty wysyłamy zwykle w ciągu 3 dni roboczych. Jeżeli realizacja zamówienia nie jest możliwa w ciągu 7 dni, powiadamiamy o tym zamawiającego.
    Aby wyznaczyć termin dostawy, do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć czas przesłania (określony poniżej).

  3. Zamówienie może zostać anulowane do momentu wysyłki zamówionego towaru.

3. Płatność

Zapłata może być dokonana:

  • przelewem bankowym na konto

  • Zaksięgowanie przelewu w naszym banku powinno nastąpić w ciągu 10 dni od daty zamówienia. Prosimy uwzględnić, że od wysłania do odbioru przelewu może upłynąć kilka dni.

  • przy odbiorze (za pobraniem)

  • Opcja dostępna dla dostawy na terenie Polski. Doliczana jest opłata za usługę pobrania płatności (p. niżej). Zamówienie wymaga potwierdzenia pocztą elektroniczną w ciągu 7 dni.

  • kartą płatniczą (Visa, Mastercard)

  • Autoryzacja online jest obsługiwana przez Dotpay. Brak opłat.

    Dane karty nie są nam przekazywane. Dla dalszego zwiększenia bezpieczeństwa transakcji serwis dokonujący autoryzacji wymaga podania nazwiska i adresu bilingowego klienta zgodnych z podanymi w umowie o korzystanie z karty kredytowej.

    Dotpay

  • z konta PayPal.

  • PayPal jest akceptowanym na całym świecie serwisem płatności internetowych należący do grupy eBay. Zarejestrowany użytkownik serwisu może dokonać zapłaty z bilansu konta lub za pomocą karty kredytowej (Visa, Mastercard, American Express, Discover). Rejestracja i wykonywanie płatności są bezpłatne.

    PayPal

4. Wysyłka

przewoźnik

kraj dostawy

typowy termin przesłania

opłata za przesłanie

dodatkowa opłata dla płatności przy odbiorze

Paczka ekspresowa

Polska

1 dzień roboczy

20 PLN

+10 PLN

reszta świata

2-7 dni

170 PLN

opcja niedostępna

Przesyłki mogą być śledzone przez internet.

Nabywca spoza Unii Europejskiej jest odpowiedzialny za ewentualne podatki i cło w kraju docelowym.

5. Zwroty

  1. Zgodnie z przepisami prawa (Dz.U. z 2000r, nr 22, poz. 271, z późniejszymi zmianami), od umowy zawartej na odległość kupujący może odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania produktu. W tym wypadku zamawiający jest zobowiązany do zwrotu produktu w stanie nie zmienionym (w szczególności nieużywanego i w oryginalnym opakowaniu oraz z dowodem zakupu) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Zapłacona cena produktu podlega wówczas w całości zwrotowi. Produkt jest zwracany na koszt nabywcy.

  2. 30-dniowy okres próbny

  3. Aby umożliwić klientom ocenę przydatności do własnych potrzeb produktu zakupionego na odległość, producent umożliwia ponadto zwrot produktu (używanego lub nie), w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Zwrotowi podlega odpowiednio zabezpieczone urządzenie w oryginalnym opakowaniu (wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu), a także zawarte w zestawie akcesoria komputerowe i oprogramowanie. Zwracana jest wówczas nabywcy zapłacona cena produktu pomniejszona o 15% ceny zestawu podstawowego (bez oprogramowania zabezpieczonego kluczem sprzętowym), stanowiące zryczałtowany koszt akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu. Produkt jest zwracany na koszt nabywcy. Przesyłka powinna spełniać podstawowe wymogi higieniczne.

  4. Producent zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu w wypadku uzasadnionego podejrzenia, że produkt został uszkodzony przez nabywcę lub był niewłaściwie używany.

  5. Przed wysłaniem produktu należy skontaktować się z Działem Sprzedaży celem uzgodnienia zwrotu.

6. Reklamacje

  1. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona w momencie dotarcia do odbiorcy, zgłasza on to przewoźnikowi. Pozostałe reklamacje należy niezwłocznie składać do Działu Pomocy Technicznej za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

  2. Prosimy także o zapoznanie się z gwarancją jakości.

7. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe, jakie Państwo podają kontaktując się z nami, traktujemy jako poufne i chronimy je, kierując się przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO) Parlamentu Europejskiego i Rady UE.
Więcej o naszej polityce prywatności...

Dane osobowe wprowadzane na naszej witrynie są zabezpieczone protokołem SSL.

SSL Certificate

8. Ważne zastrzeżenia

  1. Nasze produkty nie są przeznaczone do celów medycznych ani leczniczych.

  2. Osoby cierpiące na epilepsję, zespół stresu pourazowego, schizofrenię, depresję kliniczną i inne poważne choroby nerwowe nie powinny stosować neurofeedbacku na własną rękę. W razie wątpliwości należy zasięgnąć porady lekarza.

  3. Produkt jest przeznaczony do użytku w warunkach domowych lub biurowych. Nie powinien być stosowany w środowisku przemysłowym, szpitalnym, w środkach lokomocji.

  4. Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian rozwojowych w opisanym produkcie i jego oprogramowaniu bez uprzedniego powiadomienia.

9. Dane producenta

Neurobit Systems
Marcin Kocikowski
ul. Siega 8/13
81-573 Gdynia
NIP 957-025-15-48
Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej (CEIDG)

KontaktFormularz kontaktowy   StartStrona startowa   GóraDo góry strony